13jan Op weg naar Hua Hin - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van pieterjanenann - WaarBenJij.nu 13jan Op weg naar Hua Hin - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van pieterjanenann - WaarBenJij.nu

13jan Op weg naar Hua Hin

13 Januari 2014 | Thailand, Hua Hin

Richting Hua Hin stoppen we voor het eerst in Phetchaburi waar we een grot gincen bezoeken ( Khao Luang). Het laatste stuk rijddn we zelfs "offroad" steil naar het hoogste punt. De herstellers van een tempel kijken ons raar aan en wij dalen de honderden trappen af terwijl "O" het volgestouwde busje naar beneden probeert te loodsen. Niks te zien dus. We trekken verder en stoppen even bij een prachtige tempel, dan naar het paleis Phra Nakhon Khiri, een buitenverblijf. Met de kabelbaan naar boven waar we tussen de apen het paleis en omgeving bezichtigen. Terug beneden heeft "O" zich bevraagd over de grot, we zaten verkeerd, iets met dezelfde naam. 3km terug waren we toch tevreden dit speciaal fenomeen gezien te hebben. Een mooie grot met zonlichtinval op de boeddhas. Dan verder naar het hotel (Baan Thalay Chine)

• 13 Januari 2014 - 18:41

Diane En Jos:

Keischattige foto!!! Zoooo lief!!!!

xxx