14 jan Rust in Hua Hin - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van pieterjanenann - WaarBenJij.nu 14 jan Rust in Hua Hin - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van pieterjanenann - WaarBenJij.nu

14 jan Rust in Hua Hin

14 Januari 2014 | Thailand, Hua Hin

Om 7u30 lopen C en JP de straat af en genieten van de drukte van de ochtend, de scholen beginnnen en menig ouder brengt twee of meer kinderen naar school met de scooter. Zij met helm, de kinderen met uniform maar zonder helm. Na het ontbijt rustig naar een winkelcentrum gekuierd, gegeten en met de tuk tuk terug zodat Jinthe kan slapen terwijl wij genieten van ons privezwembad. We hebben ondertussen ons laatste hotel in Bangkok geannulleerd en een geboekt op 3km van de luchthaven zodat we zeker zijn dat we geen last hebben van het stremmende verkeer door de betogingen in het centrum. Gelukkig is er hier, 235km zuidelijker niets van te merken. Jos is ondertussen al terug in Belgenland aangekomen. Kn de avond nog even naar het centrum met een lokale open bus, 10 Bath pp. Na lekker gegeten te hebben terug naar huis om onze kleinste slapen te leggen.

• 15 Januari 2014 - 16:15

CARLA MAENEN:

HALLO LIEVERDS;

geniet daar nog lekker , wij hadden het bij tante tilla met nieuwjaarke zoete ook heel leuk maar we hebben jullie toch gemist hoor .
    zorg goed voor jullie kleine spruit en tot snel
    dikke zoen, carlax