16jan terug Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van pieterjanenann - WaarBenJij.nu 16jan terug Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van pieterjanenann - WaarBenJij.nu

16jan terug Bangkok

16 Januari 2014 | Thailand, Bangkok

Onze laatste dag in hua hin en thailand, wat zijn deze dagen snel voorbij gegaan!!!
De mannen en Jinthe zijn even naar de zee geweest en geluierd aan het zwembad , Onze kleine schat goed geslapen. De dames op pad met de tuktuk naar het winkelcentrum, wel een ommetje gemaakt naar het eindstation om vervolgens terug dezelfde route te maken naar het shoppingcentrum.
Stipt om 14u zijn we met de taxi naar Bangkok vertrokken. Nog een laatste keer Thais eten , deze keer echt spicy!!
Morgen om11.15 plaatselijke tijd vertrekt het vliegtuig met een tussenstop in Londen .
Het was een fantastische reis, een hele ervaring, we gaan zeker terug.
Pieter Jan en Ann hebben dit goed voorbereid, een fijne route uitgestippeld , zodat we veel van Thailand gezien hebben.
Jinthe is een flinke grote meid, heeft er samen met ons van genoten!!!!!

• 16 Januari 2014 - 14:57

Vicky En Gust:

wij hebben mee mogen genieten bedankt daarvoor zorg maar dat ge een dikke pull kunt aandoen want het is hier niet zo warm ( geen 10 gr) nog een goede vlucht en tot binnenkort

• 16 Januari 2014 - 18:38

Gie En Marleen:

De smaak te pakken gekregen! Mooi!
    Nu kunnen wij alvast bij jullie terecht voor Thaise reis/rijst-tips :)
    Veilig reis terug en tot gauw!
    Gie en Marleen en Co (Ukkie is er nog niet)